Wednesday, January 25, 2012

Perlu ke buat blog pasal TTC??

Ok ada yang PM tadi suruh buat detail sikit pasal TTC ni. Yelah nak cerita prihal ni secara terbuka. Cemana ek? Betul juga tu agar boleh membincangkan dengan isteri yang yg sedang TTC ni.

Tp  takda masa nak manage. FB ada 2 Blog ada 2 tu pun tak termanage. Ermmmm cemana eh. Y not cerita je disini. Tp plz plz plz darling..berfikiran terbuka.

Saya sangat berharap pada sesiapa yang singgah di blog ini berfikiran terbuka dan saya sangat berharap memahami perasaan isteri yang sedang bergelut dengan kemahuan mendapatkan zuriat sendiri.

Uolls boleh juga refer di blog ini NAK PREGNANT seorang yang sy kenali dan kami sama-sama bershare kemelut ini. And Alhamdulillah dia dah pregnant. Congrats dear!

So ingat ye readers...Berfikiran terbuka dan memahami. Ini bukan perkara main-main.

xoxo
leen

3 comments:

  1. Oh!ye.. jgn sampai saya private kan blog ini hehehe

    ReplyDelete
  2. haha... xde nk kesah.. aku nk tau pengalaman orang cmne org buat. sbb aku pun dlm situasi sama. smlm pun laki aku dh cakap.. dh rasa putus asa. aku lak yg sentap. haha..tp aku tak tahu nk start cmne..huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. Rai,
    Hahaha ko memang tak kisah. Kita kan sekapal. Yang kisahnya org yang star cruise. Derang senang kite naik kapal selam kikiki..

    ReplyDelete

Thanks babe for leave a comment