Wednesday, June 26, 2013

Pengalaman Umrah 2013 (Last Part)

Assalamualaikum,
Hari ini 27 Jun genaplah 7 bulan my Al-Fateeh di sisi penciptaNya. Leen rasa post-post Leen dalam blog ini dah cukup untuk menurunkan cerita pasal Pengalaman Besalinkan Al-Fateeh tempoh hari ke next page. Sebab Leen memang tak berapa OK sangat bila tengok picture-picture dalam n3 tu. That y  Leen bagi gambar-gambar umrah ni besar-besar.

Ok last part ni kita layan gambar sahaja.

Gambar Depan Kaabah.





Gambar Dengan kanak-kanak di Masjidilharam dan Masjid Nabawi

Lil Boy ni berumur setahun setengah. Budak ni cukup ajaib. Hihihi bukan ajaib apa tapi kan Leen kerap jumpa dia ng mak dan ayah dia. Kalau Leen solat kt bawah jumpa dia kt atas pun jumpa dia. Leen suka solat kt banyak-banyak spot. Ini gamba ketika di Masjidilharam. Leen bagi dia main handphone Leen. Dan yang ajaibnya lagi sewaktu di Masjid Nabi juga jumpa dengan dia. Adakah dia jelmaan Al-Fateeh? Sebab ada sekali tu Leen duduk tgh tunggu waktu masuk sat lagi budak ni datang usik-usik pipi Leen seraya mak dia ckp "He really like you". MasyaAllah.



Baik je budak ni ayah dengan pakcik dia solat dia statik gitu je.

Anak orang Mesir
Sempat Leen capture picture ni. Dua-dua baby tu baik je ketika ayah dia solat di Masjid Nabawi. Para ayah sekalian nampak ni...Anak bukan alasan OK untuk tidak Solat.


Ketika di Masjid Nabi, budak lelaki yang depan budak ppuan tu buat mak gelak. Sebab masa tu mak nak rakam payung yang sedang nak tutup tu tapi mak terkial-kial nak on kan video sat lagi slamber je budak tu tekan sambil buat gaya "apalah makcik ni"


Gambar ketika Lawatan


Sengoman tak brader kiri ngn brader kanan ni.



Beli air di van bergerak. Orang lain panggil Ya Sheikh tapi Leen panggil Bro! Tekejut bdk tu hihihi..senyum manis je brader tu.


Ladang Kurma


Gambar perniagaan di Kaki 5

         



Ok bye. Wasalam.... Sekian cerita pengalaman Umrah 2013

6 comments:

  1. Terkenang turun dari jabal rahmah tu ada van jual air-roti bagai kan exactly sama tempat kakak pun beli air botol dan air kotak di situ hari itu.. rindulah

    ReplyDelete
  2. Anonymous29 June, 2013

    Hi Leen, can I add you into my FB?

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum..
    terima kasih atas perkongsian umrah ini.. seronok baca.. :) makin tak sabar dan berdebar2 hati nak ke sana.. InsyaAllah.. doakan perjalanan saya dan suami dipermudahkan ye.. :)

    terima kasih sekali lagi.. semoga Allah merahmati keikhlasan awak berkongsi cerita2 ini.. :)

    ReplyDelete
  4. Masya Allah, rindu untuk nak ke sana lg..salam kenal leen..sy juga sedang berusaha sprt leen..senang2 jemputla dtg ke blog saya ye.. :-)

    http://www.iwannabeumie.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Alhamdu lillah, perkongsian pengalaman yang sangat menarik. T/ksh leen. Semoga dapat buat umrah lagi di lain kali, insyaallah..

    ReplyDelete
  6. pengalaman umroh yang menarik dan seronok
    salam dari Indonesia

    ReplyDelete

Thanks babe for leave a comment