Monday, April 6, 2009

A lil' give dat make me smile =)

♥♥Thank you ayg♥♥

video

Td dpt email dari tunang ku inilah benda yg dia emailkan...huhuhu dlm sibok membuat persiapan perkahwinan kiteorg si tunang masih ada masa untuk membuat sesuatu yg sempoi tp sgt bererti bagi aku. Tapi ayat yg last2 tu dah tak romentik blik dah...biasa tunang aku ni berjiwa roxx. Walau ape pun itu lah yg wat aku syg giler kt lelaki ini.

p/s: jgn lupe taw dtg majlis kawen kiteorg!

2 comments:

  1. leen,kak lia x dapat lg pun wedding card..plan mmg nak pgi dgn mus kot..

    ReplyDelete
  2. sweett aa kowang..

    ReplyDelete

Thanks babe for leave a comment