Friday, October 26, 2012

Salam Aidiladha

Assalamualaikum. Beraya Haji di kampung husband di Sungkai,Perak. Selasa 23hb ritu Check up di KK Doc cakap condition Leen baik baik aja. Oleh itu, takdalah Leen cuak sgt nak berjalan jauh.. Hehehe. Tp sepanjang dalam kereta mmg kurang selasa. Pingang sakit, ari ari sengal di tambah dgn perut lapar huhuhu.

"Semoga Allah memilih kita untuk mengikut jejak Nabi Ibrahim a.s. dan keluarganya yang sanggup berkorban apa saja utk Allah tercinta"

1 comment:

  1. adik.....kepergian arwah anak adik merupakan pengorbanan yang sangat besar,Maaf jika akak membuat adik tersinggung...lihat post adik tulis,akak sedih bila baca....adik ingin mengikut jejak Nabi Ibrahim a.s yang sanggup berkorban apa saja.....mungkin kepergian arwah merupakan pengorbanan yang besar.....Anak adik berada di syurga dan dia akan menunggu adik dan suami disana,cinta adik terhadap allah dapat adik buktikan......Mungkin adik oarang yang terpilih......Doa dan kata kata ibu semasa mengandung adalah doa yang didengar allah.....akak sekadar memberi pandangan...

    ReplyDelete

Thanks babe for leave a comment