Thursday, June 21, 2012

3rd Check up di KK Presint 9

Assalamualaikum..
20hb Jun time for #3rd check up. Alhamdulillah masih ditemani husband hihihi...tp tunggu dia masuk office dulu buat keje lebih kurang baru dapat pergi Klinik. Pukul 11am sampai sana orang dah tak ramai.

Hari ini just amik darah n urine test je lepas tu jumpa misi. HB turun skit. Bulan lepas 13.2 tp kali ni 13. Saya cakap kat misi yang dua hari lepas saya punya hidung ade keluar darah. Jd mungkin effect yang itu HB saya turun.

Berat badan pula naik 1kg. OK lah kot ek? Sebab hari tu memang ade 2 kali wek wek yang sungguh trajis.

Lepas tu dengar degupan jantung baby guna alat mcm walkman tu. Misi tu tanya uri saya kt mana? Kikikiki mana saya tahu. Sebab belum scan. Oh! Misi tu ingat saya dah scan. So dia soh mai lagi 2weeks untuk detail scan.

Tp esok Sabtu, husband dah janji nak bwk p detail scan Klinik di Seremban. Kabarnye Klinik tu bagussss... Minta2lah baby berikerjasama show gender dia besok hehehe. Tak sabau! Tp Leen tak kisah pun boy or girl asalkan sihat. Tp firasat seorang ibu mengatakan ianya girl hihihi.. gitewwww...bleh plak main firasat.

Oh ye! Hari isnin hari tu 18hb Jun tu Leen pergi ke Al-Hidayah untuk 3rd temujanji. MasyaAllah! Lama sgt tunggu sampai sana pukul 9am pukul 630pm baru dapat jmpa Ustaz Lokman. Grrrrrrrrrr kalu boleh nak jmpe Ustaz Asraf Muslim tp takde rezeki. Sbb kabarnya Ustaz Asraf Muslim lebih detail storynye mcm Ustaz Lokman apa yang Leen tanya dia jawap InsyaAllah-angguk2 kepala-senyum. Gitewwww. Masa tengah sesi berubat ng Ustaz Lokman, Ustaz Asraf Muslim tengah ubatkan pesakit mcm sedang berlawat dgn jin barangkali. Seram juga masa tu. Tp husband Leen relax je tengok aksi tu. Lepas tu masa kami nak beredar dari meja dia tu dia minta kad appointment Leen haaaaa hamik besau dia tulis LAH (LOKMAN ABDUL HAMID) sah sah bulan depan punya temujanji dengan dia jugak. Tak rezeki nak ng Asraf Muslim.


No comments:

Post a Comment

Thanks babe for leave a comment