Wednesday, January 16, 2013

Tears in heaven

Assalamualaikum...
Another day DONE without you baby... The days still drag on and on without you, no matter how busy I keep myself. Alhamdulillah, my doa always with you sayang.

Baby I’m trying to remain calm and quiet tonight. Today was hard. What is going on? I thought things were supposed to be getting easier as time goes on. Time heals all wounds. Who is the dumb that made that up?

One sweet day we are back to Putrajaya and i'll admit, i'll acting like nothing happen. The happiness that i am supposed to feel. I am thankful...for as much as i can be. But feeling happy just does not exist.







Im here without you baby. Masih dirumah mak. Kotak barang si dia masih  menemni siang dan mlm kami. Harap ini adalah n3 terakhir untuk mengesahkan kesedihan di hati. Biarlah kenangan mengandungkan dan melahirkan kekal dalam ingatan sahaja. 

YaAllah sampaikan salam rinduku pada anak ku.
Kesayanganku Al-Fateeh.

13 comments:

  1. leen,
    be strong!
    jgnlah mcm ni. azah pulak jadi sedih baca entry ni.
    those thing happen with a reason. Insyaallah, something waiting for both of u there. Something more worth.
    strong ya leen!!

    ReplyDelete
  2. =(
    takziah di atas kehilangan..
    Al Fatihah untuk arwah Fateeh.
    Dia akan tunggu dengan senyuman kat sana.

    ReplyDelete
  3. Based on pengalaman Kak Yana,awal-awal nie memang terasa kesedihannya apatah lagi bila melihat setiap barang yang berkaitan dengan arwah.Insyaa Allah...seiring dengan perjalanan waktu, hati Leen akan lebih tenang dan kesedihan akan beransur pergi.Namun doa dan ingatan buat anak tersayang jangan sesekali dilupakan.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum....leen,eventhough sy x kenal awak but sy mengikuti blog awak dr awal awak mengandung sampai la skang...sgt tersentuh hati ini membaca setiap coretan awak..andaikata lil caleeph panjang umur mesti dia sebaya dgn anak sy...sy pun sgt terasa dgn kehilangan lil caleeph,mengalir air mata ini disaat sy tahu berita sedih ini..sebagai seorg ibu sy sgt2 dapat merasakan kesedihan yg awak alami..leen,semoga awak tabah dan sabar dgn dugaan ini..doa saya untuk lil caleeph dan untuk awak suami isteri semoga diberi ketenangan dan kebahagian didunia dan akhirat..insyaAllah dia akan menunggu awak disana...tabahla wahai sahabatku..

    ReplyDelete
  5. Leen banyakkan bersabar ok. Insyaallah rezeki yang lebih banyak dan melimpah-luah akan datang nanti buat leen dan nuar.

    Rehat cukup2 dulu before balik putrajaya..or pi bercuti memana dulu nanti k.

    ReplyDelete
  6. MAHA SUCI ALLAH lebih mengetahui ..... ALLAH bagi apa kita perlu... dan bukan apa yang kita hendak...

    jangan bersedih..... tapi bersyukurlah kamu sekeluarga kerana zuriat kamu sudah berada disyurga... insya ALLAH..... zuriat orang lain?.... hanya ALLAH yang tahu....

    istighfar.... selawat...

    ReplyDelete
  7. Salam leen
    sedih nya bca blog u...be strong ok..saya pnah mngalami situation misscarriage bby 2x sgt sdih even bby bru 2&3months prgnncy..redha dgn kehendak Allah.. sesungguhnya Dia lebih Maha Mengetahui dan Merencanakan sesuatu yg lebih baik untuk diri leen n hubby.. Doa byk2 k..hoping that one sweet day there is sunshines over the rainbow for u....kuat smngat ya..takecare...;-) ~sue@mama iris

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. ya allah...sabarlah leen.maaf sy br tahu lepas dua kali baca entry awk...

    ReplyDelete
  10. sis...first time singgah sini...
    sabar yeee sis....semua nii dugaan dr Allah swt..

    ReplyDelete
  11. Al Fatihah buat arwah adik Fateeh. Bersabarlah duhai ibu. Setiap dugaan dan rintangan itu pasti memerlukan pengorbanan. Walaupun dia tiada di depan kita, tapi dia tetap segar dalam ingatan kita buat selama-lamanya. Anak Adalah Anugerah Terindah,Anak Adalah Amanah& Anak Juga Adalah Ujian Dari ALLAH. Memang sukar untuk mengharunginya, hanya mereka yang mengalaminya yang mengetahui perasaan itu.

    ReplyDelete
  12. Al fatihah buat adik Al-Fateeh. Bersabarlah Leen. Anak Adalah Anugerah Terindah.Anak Adalah Amanah dan Anak Juga Adalah Ujian Dari ALLAH. Sesuatu yang berlaku itu Allah dah tentukan untuk umatNYA. ALLAH mengetahui apa yang terbaik buat umatNYA. Kuatkan semangat mengharungi rintangan ini. Kadang-kala perasaan sebak akan wujud di naluri seorang Leen, namun ketika itu juga Leen akan merasakan betapa syukurnya Leen dianugerahi anak walaupun seketika.

    ReplyDelete

Thanks babe for leave a comment