Tuesday, April 5, 2011

Cameron (again and again)

Ini merupakan kali ke 5 aku ke CH. Adakah aku nak jd tourist guard di sini kpd my fmily? Kali ini aku pergi bawak my fil pulak. Kecuali my biras Yong. Dia ada kelas. So she cant make it. Letih nak cerita sbb aktivitinyer sama je setiap kali pergi .. tiada aktiviti di kolam renang ataupun di taman tema hanya beli sayur-sayuran dan pearl corn di akhiri dengan pening kepala apabila boot kereta penuh tak muat letak barang hahaha :)


Me, Fira (my biras), Sara and Shila(my sil)

Abg Zul (my bil) ckp gamba ni mcm kt Nepal :)
Sara yang malam tu moody sedikit apabila tak mahu tidur kerana nak tunggu jam 12mlm tgk opah and tok wan potong kek birthday ..
Wah! Camelia kemain suka dpt mkn kek


Ok time to play..apabila perut kenyang dia buat hal dengan bermain2 kek itu..

Balik dari CH aku tido semalam dirumah mak mer. Byklah masa terluang aku dgn Camelia. Aku noticed yg Camelia suka berkawan dengan aku. Tak tahu apasal. Mungkin dlm 3 3 orang ni aku paling lembut dan ikot je kemahuan dia kot hehehe... pada suatu petang yg sunyi apabila semua org bermain2 dengan Sara .. Camelia dtg pada ku dan melontar kan beberapa soalan yang tak bisa aku jwp.. Aku heran budak umur 5thn boleh berfikir mcm org dewasa. Tp yg paling lawak adalah :-

Ya : Aunty sotty (sweety) rasa Abg Aiman tu jatuh cinta ke hanya kawan je dgn ya?
Aku : (tahan gelak) ermmmm kawan je kot
Ya : Ok kalau kawan kenapa dia bg Ya sorang je cincin?
Aku : Sbb dia malu nak bagi bdk lain... Emsem ke abg aiman tu?
Ya : Emsemmm 
Aku : Mcm sapa?? 
Ya : Ermmmm mcm Galang.
Aku : Mama Abg Aiman tu keja apa?
Ya : Dia tak panggil Mama dia panggil Ibu.. Ibu dia keja kt Hosp.
Aku : Doctor kot..nnt boleh lah Ya repair gigi Ya kt ibu abg Aiman
Ya : (Gelak besar) Aunty sotty ni..

Haih! budak zaman sekarang... pandai sungguh... pengaruh tv semua ni.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
(",)
love dis picture


Really enjoy my holiday but still CH remain me of someone that i can forget forever and ever.
Miss you wan. Every single step i take at CH remain me to her. Rindu arwah wan sgt sgt!







No comments:

Post a Comment

Thanks babe for leave a comment