Thursday, June 17, 2010

My Kazen dah kawen!

Date : 15 Jun 2010
Venue : Serting, N9

Within 15 hari kursus tu.. Sy sempat balik. Yelah watpe stay sana if makan tak disediakan on weekend kan. Jadi ramai yang balik. Sanggup tu balik naik bus. Lantaklah belasah je naik bas wpun tak biasa dgn kawasan kt situ tp ape susah ada mulut tanya jelah org kan. Sebek ada bus bas kol 6ptg ke KL pada Jumaat tu jd sy pun balik lah... Nuar wait kt hentian Serdang. Ilang windu kite wak..keh keh.

Saya balik tak bagi tahu family yg lain. Siap2 dah sms pengantin ckp sorry tak dpt attend wedding dia. Yelah kazen sy ni sebaya saya then dia ni dok Kajang kiranye sy lah org tgh antara bakal husband dia ni dgn family sy yang lain. Ape2 hal derang tanye kt sana. Yang pelik nyer bukan dia yg sedih tp husband dia pulak yg kata tak best aku tak de..hahaha.. layan kan jelah. Walaupun masa 1st time sy kenalkan dia dgn family saya silap bg tahu nama dia... sy ckp nama dia Yozai wahal nama dia Zairoy hahaha...dah makcik aku panggil dia Yozai mampuih dia tak nyahut..(nada kelantan ok)

Sampai je rumah pengantin my kazen tersenyum tgk sy dan husband dia pulak tergelak besar mcm terperanjat gitu lah. Dan family yg lain pun suprise!! Gapo-gapo jelah.

Emill yang syg sgt kt pak uda dia.... pak uda baru bangun tido masih blurrrr di peluk2nyer.
Deja wif dress bermotifkan musim panas..hehehe.
Emill mat bunga barangkali:)


xoxo
ija

No comments:

Post a Comment

Thanks babe for leave a comment