Monday, August 24, 2009

Birat's Buffday!




...masih belum selesai......
hihihi story ni agak lama.. tp tak pe update jugeks lah...
date: 8 Ogos 2009
venue : McD Senawang (yeah! senawangrians!)
acara : saje jmpe sbb dah lama tak berkumpul2

1 pertemuan ringkas di atur oleh Ainul Ilah (Ilah adalah gelaran sbb alamat email dia ainul.ilah@uitm.edu bla bla hahaha dia keje kt UiTM cwgan Kuala Pilah jd singkatan jd lah ilah). Kami mula2 kurang pasti ape motif sebenar pertemuan itu di atur.. sehingga lah semua org berkumpul dan dia pun cakap "aku nk bertunang peh raya ni" OMG ! yeah!!! aku sukak! aku ingat aku jer gatal nk kawen dlm usia 26 ni... tp Ainul pun kira akhiri zaman bujang pd usia muda. huhuhu aku sukak! dlm geng birats, Suria paling awal kawen tak silap time tu kiteorg still buat practical diploma..heh! Yelah anak Suria yg 1st (and only one) tu dah berumur 5thn. Muhammad Ariff Budiman nama ank Suria tp kiteorg panggil Arip. 2nd kawen Shina last year bulan tak ingat tp awal thn. Nama anak Muhammad Farrel Rayyan (nama tak nk kalah OK) 4mth.

Then tgh syok borak2 Suria bwk kek! terkezut kiteorg! owh rupe2nyer kek utk aku ng ainul.. bulan 7 n 8 babies. Jd apalagi syok arrr kiteorg tiup2 lilin!




Sian parel terpenyek! Ainul punyelah xcited nk fuhh fuhh candle sampei lupe kehadiran payel.


My hubby lak tak dan nk tukar baju keje terus bergegas balik ke Seremban hik3 thanks dear sbb sudi teman..(tp i dah teman u g keje td kan hik3 best best ikot nuar g keje dpt makan sedap) Haaaaa! Kantoi. Sekali lg my hubby over xcited... Wahal lilin tu jauh dr dia.


tak pe mungkin dia cuba tolong kiteorg tuk tiup.


dan sekali lg jelas melihat kan ainul kaki buli terpenyek parel.


Birthday gurl.


See! the cake.. BIRAT rule!

Me and Shina and Farrel

Untuk amik berkat usik2 sikit parel. tak besh sungguh tak dpt kiss parel ntah cemane boleh seseme lak time tu.

Shina dah kurus. Pandai betul dia berdiet.

Family photo. Tgk arip tu time time nilah dia tak nak amik gamba. Ank suria ni memang suka cari pasal ng kiteorg. Jgn terkejut OK dia panggil nama je takde makne panggil auntie.Dialog kelakar arip ng ainul adalah : arip ' ko tgk tu nol mummy aku belikan kek tok korang' ainul 'alah mummy aku boleh belikan kek tok korang'


xoxo
go birat!




No comments:

Post a Comment

Thanks babe for leave a comment