Tuesday, September 8, 2009

Emill dah pandai duduk




See! Emill dah pandai duduk dia skip skill merangkak terus duduk. Gigi bawah pun dah nk tumbuh. Emill dan Haziq makin nmpk abg-abg selepas kelahiran Khadeeja. Pic ni diambil selepas kiteorg semua kekenyangan berbuke puasa di rumah sy. Family sy dtg serbu rumah setelah rumah busu seperti tongkang pecah dek kerana edisi cat rumah seperna raya. Emill ng Haziq (which is Emill ank saudara kepada Haziq sbb Haziq adik sepupu sy ahahaha faham tak situasi tu) sgt suka bermain bersama tp Haziq masih tak faham kenapa Emill tak boleh berlari seperti dia...
Last weekend rasa puas gila main dengan Emill sbb sgt behave bila dengan mummy dia. Huhuhu my hubby said 'ish risau tgk b pengang Emill mcm tak larat jer' hik3.


3 comments:

  1. alololo...mmg comel ank2 buah ko nih. umur2 time ni mmg sonok layan dorang main kan??

    ReplyDelete
  2. puan leen a.k.a acheek...anda mengopy pics saya..sya akan bawa hal ini ke mahkamah syariah

    ReplyDelete
  3. Tick,
    Umur dia 8 bulan, yg haziq tu lg beberapa hari turn to 2 years.
    fiy,~lip~ bawah ni akak aku nyer blog. Ank buah aku bru 2 org sorang ank akak aku sorang ank abg aku.

    K.lip
    hahaha harus lah! sbb mereka berdua sgt comey jd haruslah di copy!

    ReplyDelete

Thanks babe for leave a comment